Magazín Jihočeské víkendy – tipy na výlety v jižních Čechách
Magazín Jihočeské víkendy je úspěšný v televizním vysílání a na internetu, posiluje spolupráci s městy, obcemi a poskytovateli služeb v turistickém ruchu.
Magazín Jihočeské víkendy, který mapuje zajímavé turistické cíle jihu Čech, se po osmdesáti dílech stále vyvíjí. Pořad získal stabilní místo ve vysílání Televize jižní Čechy. Magazín získává nové partnery ve vedení měst a obcí. Osvědčila se spolupráce se starosty a spolky na konkrétních problémech a výzvách. Značka Jihočeské víkendy tak veřejně podporuje samosprávy a spolkové činnosti, díky jejímu silnému mediálnímu ohlasu.
„Od prvního natáčení přes celých 80 dílů se projekt začlenil do okruhu spolupracovníků napříč CHKO, Klubem českých turistů, starosty a samosprávami, což vyústilo do dalšího rozhodnutí, založit nový Spolek pro regionální rozvoj,“ uvedl producent a moderátor magazínu Jihočeské víkendy Dalibor Uhlíř a upřesnil: „Snažíme se poznat potřeby měst a obcí, hledat společné zájmy a témata, na kterých můžeme spolupracovat. Cíle v celém kraji máme už hezky zmapované a nyní vidíme další možnosti, jak pomoci turistickému ruchu v našem krásném a čistém regionu.“ Také místní firmy vidí pořad jako efektivní nástroj komunikace a upozornění návštěvníků na svou nabídku.
Populární projekt Jihočeské víkendy má zajímavý uživatelský zásah na Facebooku a Instagramu, své stálé diváky má již také na obrazovce výrazně expandující Televize Jižní Čechy (JČ1). Na Jihočeské víkendy se diváci na JČ1 mohou těšit s týdenní periodicitou. "Po rozhlednách a stezkách se vracíme do měst, městeček a obcí, do hradů, zámků a klášterů. Snažíme se zasáhnout všechny okresy a rovnoměrně pokrýt zajímavá místa jižních Čech. Chceme více zapojit jihočeské osobnosti, spojené s různými místy našeho kraje a připomenout místní příběhy a pověsti," doplnil Uhlíř.
Od jara opět probíhá silná billboardová kampaň na několika frekventovaných místech kraje, která navazuje na tištěnou novoroční verzi propagace – tištěné kalendáře, které mohli obyvatelé Jižních Čech najít ve svých poštovních schránkách. „Cíle pro letošek jsou jasné. Od natáčení zajímavých turistických lokalit posunout projekt k regionálnímu rozvoji a pomoci místním institucím, samosprávám a podnikatelům v turismu zpřehlednit jejich nabídku v jižních Čechách,“ vysvětluje letošní úkol Dalibor Uhlíř.