Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Vedoucí gól nás uklidnil, uvedl trenér Zlína Páník

 
středa, 4. října 2017, 20:40

Česká pohárová soutěž MOL Cup umožňuje celkům z nižších soutěží zahrát si, v případě úspěchu v úvodních kolech, s nejlepšími prvoligovými týmy. Mezi kluby, které si účast ve 3. kole poháru zasloužily, byl i FC Písek. Fotbalový svátek u Otavy tentokrát v roli hostů ozdobil zlínský Fastav, který si na jihu Čech vybojoval postup do další fáze. Téměř dvanáct stovek diváků mohlo u Otavy sledovat fotbalovou podívanou, která splňovala vysoké parametry.

Komentáře trenérů na pozápasové tiskovce:

Ondřej Prášil, FC Písek: „První poločas byl z naší strany, a myslím, že i celkově, zajímavější. Bylo tam mnoho šancí. Myslím si, že rozhodující byl gól na 0:1. Druhá branka přišla relativně brzy po vstupu do druhé půle, přesto si myslím, že jsme si vypracovali příležitosti, které mohly v případě lepšího vyřešení skončit brankou. Závěr by pak mohl být zajímavější. Každopádně jsme si zápas užili. Ligové týmy díky navýšení odměn o možnosti zahrát si Evropskou ligu přistupují k MOL Cupu odpovědně a my pak můžeme na hřišti vidět taková jména, jako dnes a zahrát si proti nim.“

Bohumil Páník, FC Fastav Zlín: „Sledujeme výsledky Písku a to, že doma vyhrává 5:0, nám něco naznačilo. My jsme sice udělali hodně změn v sestavě, ale naši hráči by všichni měli být takoví, aby utkání zvládli. V počátku jsme ale měli velké problémy, protože útočníci domácích byli velice důrazní. Neměli jsme druhé vypadlé balóny, takže hra byla neurovnaná. Někteří hráči k tomu nepřistoupili tak, jak bych si představoval. Pak se nám povedla jedna akce zprava, což nás zklidnilo a druhý poločas už jsme více kontrolovali.“


Psali jsme aktuálně od Otavy
Písek ve 3. kole MOL Cupu padl se Zlínem 0:2, ale fotbalově nezklamal

 


Napsal(a) (pbr) | Foto Jan Škrle
 


 
Reklama